سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دانشجویان علوم پزشکی شیراز، مهر را با «مهر ورزی» آغاز کردند

.

دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در آستانه آغاز
سال تحصیلی جدید، به یاری کودکان نیازمند شتافتند.

 


به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه
علوم پزشکی شیراز، رئیس ستاد فعالیت های جهادی این دانشگاه، گفت: دانشجویان گروه
جهادی شهید «بیاضی زاده» دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید،
با انجام طرحی تحت عنوان «مهر ورزی» به یاری کودکان نیازمند به حمایت شتافتند.



دکتر «کوروش عزیزی» افزود: این گروه جهادگر وابسته به بسیج
دانشجویی دانشگاه، با تمرکز بر تامین اقلام ضروری برای کودکان آماده به تحصیل موفق
شد تا بسته های کمکی در مجموع به ارزش 70 میلیون ریال را به این افراد تحویل دهد.

 


او با توضیح اینکه این اقلام شامل پوشاک و نوشت افزار است،
اظهار کرد: کیف مدرسه، کفش، انواع دفتر و دفترچه یادداشت، مداد، خودکار، خط کش،
مداد تراش و مداد پاک کن و چند قلم نوشت افزار ضروری دیگر از جمله اقلام موجود در
این بسته های حمایتی بود.

 


رئیس ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه ادامه داد: این حرکت
ارزشمند با حمایت و همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، بسیج
دانشجویی و بانک انصار انجام شد که در نتیجه آن، بسته های حمایتی به ارزش در مجموع
هفت میلیون تومان بین خانوارهای بی بضاعت
دارای فرزند آماده به تحصیل توزیع شد.



دکتر عزیزی از استمرار و تقویت این فعالیت های جهادی تا
پایان سال جاری خبر داد./105



پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 10463
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب